وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 13 آبان، گفت: توطئه‌جدید آمریکا نیز همانند توطئه‌های قبلی سرنوشتی جز شکست در پی نخواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت 13 آبان پیامی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:  

13 آبان ، روز مبارزه با استکبار جهانی ،  یاد آور درایت و تدابیر  آگاهی بخش  و  دوراندیشانه ی  حضرت امام خمینی (ره) به منظور رسوایی و بر ملا نمودن توطئه های شیطان بزرگ ، آمریکای جنایتکار است . و اینک در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  جهانیان اذعان نموده اند که انقلاب به درجه ای از بلوغ و توانایی رسید ه   که یک تنه ابهت پوشالی استکبار را فرو ریخته  و ملت های مظلوم و تحت ستم را به حرکت های  آزادی خواهانه رهنمون می گرداند ، تا آنجا  که خیزش ها و جنبش های اسلامی یکی پس از دیگری با الهام از این  اقدام قهرمانانه به هماوردی و استکبار ستیزی بپا خیزند و با بهره مندی از اندیشه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)  بیداری ملت های اسلامی را رقم بزنند.

اینک مفتخریم که در سایه سار  تدابیر خردمندانه ی مقام معظم رهبری (حفظه الله) توانسته ایم موازنه های سست بنیان   شیطان بزرگ را درهم ریخته و تعریفی نوین با تکیه بر ارزشهای والای اسلامی به منصه ی ظهور بگذاریم.

 امسال در شرایطی این روز تاریخی را گرامی می داریم که آمریکای سلطه گر با تمام توان شیطانی و با بهره مندی از اعوان و انصار بی هویت و مزدور منطقه ای خود ، این روز تاریخی را بعنوان آغاز تحمیل دور جدید تحریم ها ی غیر انسانی و غیر حقوقی  قرار داده و با گستاخی و بی شرمی هر چه تمامتر کمر همت بر شکست این نظام الهی  و کینه توزی با مردم  همیشه در صحنه بسته است .

نظامی  که  به مدت چهار دهه با اتکا بر خداوند قادر متعال ، رهبری   دوراندیش  و حمایت بی دریغ ملت قهرمان ایران اسلامی ، مقابل گردن گشی ها و زیاده خواهی ها ، همچون کوهی سترگ ، محکم و مقاوم ایستاده و یقیناً این دسیسه نیز همچون توطئه های قبل سرنوشتی جز شکست  ، رسوایی و سرافکندگی برای  دشمنان کینه توز  در پی  نخواهد داشت.

این جانب با گرامی داشت روز 13 آبان ، سال روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، سالگرد تبعید   حضرت امام خمینی (ره)  به ترکیه  و روز دانش آموز را  ارج نهاده ،   به روان پاک  و پرفتوح  آن   امام راحل،  شهدای  دانش آموز درود می فرستم   و از درگاه خداوند منان  توفیق ادامه و پاسداری  راه شهدا  تحت رهبری  حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و موفقیت روز افزون ملت بزرگ ایران را آرزومندم.