مشاور عالی فرمانده کل قوا تأکید کرد: ملت ایران با رهبری مقام‌معظم‌رهبری شکست‌ناپذیر و قدرتمند است؛ چراکه متکی به خداست اما دشمنان ایران اسلامی و دشمنان ایران شکست‌پذیر هستند.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر سید یحیی رحیم‌ صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در  کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: در برهه‌ای خاص از زمان شاهد گسیل شدن بهترین جوانان به سمت جبهه‌ها و شهادت آن‌ها بودیم که نامشان در لوح محفوظ الهی ثبت است و امروز با برگزاری این کنگره‌ها زمینه‌ای برای یادآوری آن برای نسل امروز است.

رحیم‌ صفوی بیان کرد: امروز جوانان ما به برکت برگزاری چنین محافلی می‌توانند در رودخانه عظیم ظلم‌ستیزی در برابر خواسته‌های یزیدیان زمان ایستادگی کرده و مقاومت کنند چراکه شهدا چراغ راه بشریت‌اند.

این مسئول با مقایسه دوران دفاع مقدس با زمان کنونی ابراز کرد: در آن دوران کشور ما تنها بود و تمامی دنیای استکبار پشت صدام در راستای تحمیل اراده ظالمانه خود قرار گرفته بودند تا در نهایت نظام ما را سرنگون سازند.

وی بیان کرد: آن زمان کل درآمد ملی که صرف جنگ شد 12 درصد بود و فروش نفت ما با قیمت 8 دلار تا مرز 2 میلیون بشکه می‌رسید و درآمد نفتی کشور 7 میلیارد دلار بود اما در حال حاضر تنها صادرات ما به عراق بیش از 7 میلیارد و برای ترکیه نیز بیش از 10 میلیارد دلار است.

رحیم‌صفوی یادآورشد: امروز به واسطه داشتن رهبری حکیم، مقتدر، دانا و دلسوز که بیش از 28 سال است که زمام حکومت را در دست دارد توانسته‌ایم کشتی کشورمان را در طوفان حوادث منطقه به کشوری امن و با صلابت تبدیل کنیم.

وی با انتقاد از ایجاد رابطه برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بیان  کرد: ننگ بر حاکمان عربی که اسرائیل را به رسمیت شناختند و خیانتی بزرگ را بر آرمان‌های مردم فلسطین روا داشتند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تأکید کرد: رهبران نادان ملت‌ها را به ذلت خواهند کشاند از این رو به طور حتم ملت آمریکا نیز به واسطه داشتن رئیس‌جمهوری نادان رو به افول خواهد رفت و در برابر قدرت کشورمان و محور مقاومت شکست خواهد خورد.

وی یادآور شد: برای عبور از شرایط نامساعد اقتصادی چاره‌ای جز انسجام کشور و کمک ملت و دولت و تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری و محور قرار دادن آن نیست؛ از این رو با توجه به این امر می‌توان به پیروزی دست یافت.

رحیم‌صفوی در پایان تأکید کرد: ملت ایران با رهبری مقام‌معظم‌رهبری شکست‌ناپذیر و قدرتمند است؛ چراکه متکی به خداست اما دشمنان ایران اسلامی و دشمنان ایران شکست‌پذیر هستند و به‌زودی آمریکا نیز مجبور خواهد شد که برای فرار از شکست از غرب‌آسیا، سوریه، عراق، افغانستان و خلیج‌فارس خارج شود.