معاون حقوقی رئیس جمهور از رسانه ها خواست تا عملکرد دولت را منصفانه نقد کنند و درباره تغییرات گفت: فعلا خبری از تغییرات در دولت مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز، حجت الاسلام مجید انصاری در سومین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در نشست خبری افزود: نقش اصلاح گرایانه ای که رسانه ها و مطبوعات در جامعه ایفاء می کنند گوشه هایی از نقش رسانه هاست.

وی ادامه داد: افتخار  داریم دولت تدبیر و امید آزادی بیان و رسانه را طبق قانون اجرایی می کند.  

انصاری رای اعتماد به سه وزیر را شکستن فضای سنگین و تبلیغات منفی و بمباران تهمت های بی پایه و اساس در مجلس دانست و گفت: رای اعتماد به سه وزیر در پاسخ به بد اخلاقی شکل گرفته بود. هر سه وزیر را در مجلس نهم به تازیانه اتهامات بی اساس کنار گذاشته بودند.

معاون حقوقی رییس جمهور ، تصریح کرد: دولت  خواستار حریم آزادی بیان و حقوق شهروندی است و حقوق اساسی مردم را نهادینه می کند.

انصاری رسانه ها را مجاری تنفس جامعه دانست و افزود: مطبوعات نشانه پویایی و حرکت رو به جلوی رسانه ها دارد.

وی با بیان اینکه اتهامات و هجمه به رئیس جمهور قابل مقایسه با دولت های گذشته نیست، اظهار کرد:  دولت برای دفاع از اصل آزادی رسانه بسیار خویشتن داری داشته و به همین دلیل از سوی رسانه هایی که اخلاق را رعایت نمی کند مورد تخریب قرار گرفته است.

انصاری خاطرنشان کرد: معاون حقوقی وظیفه دارد از حرمت آزادی و حقوق شهروندان و منافع ملی صیانت کند و برخورد با متجاوز به حرمت افراد و نظام هم از وظایف معاونت حقوقی است.