رهبر معظم انقلاب گفت: نقشه‌ی آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است و دیگر نقشه‌ای که بتوانند ضربه بزنند ندارند؛ هر کاری می‌توانسته‌اند کرده‌اند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم فرمودند: این روحیه و اعتقادات جوان مؤمن انقلابی است که ما را مثل کوه درمقابل حوادث نگه می‌دارد.

ایشان افزودند: برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی داشته؛ در صدر اسلام هم همین‌طور بوده است؛ اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: امروز می‌بینید که بعد از ۴۰سال، جوان مؤمن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب، با روحیه‌ی انقلابی، با علاقه و شجاعت، مثل همت و خرازی، وسط میدان می‌رود. این معجزه‌ی انقلاب و نظام است که می‌تواند همان روحیه‌ی قوی و پرتلاش را بازآفرینی کند. این جوان‌ها مایه‌ی افتخار و ستون‌های این انقلاب و کشورند.

ایشان گفتند: جوان‌های شما این کشور را نگه داشته‌اند و مانع شده‌اند که مستکبرین عالم مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط شوند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امروز دولتمردان آمریکا را ببینید؛ پول‌پرستی و حق‌کشی و بی‌اعتنایی به جان و مال انسان‌ها را ببینید. یمن یک نمونه است؛ جنایت را سعودی‌ها می‌کنند اما شریک این جنایت‌ها آمریکا است. خودش هم اقرار می‌کند. بیمارستان، بازار و محل‌های جمعیت را می‌زنند؛ این‌ها جنایتکارند. چهره‌ی آمریکا این است.

ایشان تاکید کردند: ملت ایران! اگر می‌خواهید آمریکا را درست بشناسید به دولتمردان آمریکا و رئیس‌جمهور آمریکا نگاه کنید. این‌ها با صراحت، آن چهره‌ی زشت آمریکا را آشکار کردند.

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدا تصریح کردند: نقشه‌ی آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است و دیگر نقشه‌ای که بتوانند ضربه بزنند ندارند؛ هر کاری می‌توانسته‌اند کرده‌اند.

ایشان افزودند: نقشه‌ی آمریکا این است که به کمک تحریم و کارهای ضد امنیتی در کشور ما اختلاف و جنگ داخلی و مشکلات ایجاد کنند. این‌ها همه‌ی تلاششان را کرده‌اند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها اول سال اعلام کردند که ایران، تابستان داغی خواهد داشت و ۴۰سالگی را نمی‌بیند. به کوری چشم آن‌ها تابستان امسال یکی از بهترین تابستان‌ها بود و ملت ایران ۲۲بهمن امسال، ۴۰سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار برگزار خواهد کرد.

ادامه دارد...