رییس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح با تاکید بر پژوهش در اندیشه‌های رهبر انقلاب گفت: متاسفانه منابع تحقیق ما تا حد زیادی متاثر از اندیشه مادی غرب است و این مبنا معنویت زدا هستند و با این روش تحقیق نمی توان به حق دست یافت.

به گزارش مرور، سردار عباس سدهی رییس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح صبح امروز در چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در این سال‌ها موجب شده همه تدارکات دشمنان، تحریم و تهاجم فرهنگی هیچ اثری در حرکت نظام اسلامی نداشته باشد.

وی افزود: تدابیر مقام معظم رهبری موجب اقتدار منطقه‌ای، عمق راهبردی، اقتدار دفاعی و شکست توطئه های دشمنان شده است. این اندیشه ناب موجب تحسین دوست و دشمن و بالندگی ایران اسلامی در سطح جهان شده است.

سدهی با تاکید بر پژوهش در اندیشه‌های رهبر انقلاب گفت: متاسفانه منابع تحقیق ما تا حد زیادی متاثر از اندیشه مادی غرب است و این مبنا معنویت زدا هستند و با این روش تحقیق نمی توان به حق دست یافت؛ به همین دلیل برای شناخت اندیشه های رهبر معظم انقلاب باید با روش دینی و اصولی را بکار برد. ما با همین روش کتاب دفاع هوشمند را با بهره گیری از اندیشه های رهبر معظم انقلاب و بر اساس روش تحقیق اسلامی تدوین کردیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر از اصول اندیشه مقام معظم رهبری و روش تحقیق اسلامی برای تولید علوم انسانی استفاده کنیم می توانیم به تولید علم متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی برسیم، البته روش باید در برگیرنده ارزش ها باشد.