رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای پیروزی و اثر بخشی در فضای مجازی نیز بایستی رفتاری مجاهدانه داشت یعنی دغدغه انقلاب داشته باشیم و با شناسایی دقیق دشمن و پیش بینی برنامه های آینده آن برنامه ریزی کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار غلامحسین غیب‌پرور روز چهارشنبه در همایش فعالان فضای مجازی گیلان در رشت با بیان اینکه فضای مجازی در حال حاضر به بنیان خانواده ها آسیب می رساند، بر ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدات فضای مجازی تاکید و تصریح کرد: برای نیل به پیروزی در این مسیر، بایستی چندین نکته را حائز اهمیت قرار دهیم.

وی افزود: باید شبکه ای پویا، اثربخش، فعال و انقلابی ایجاد و انسان هایی را که سوز و گداز انقلاب دارند به هم وصل کنیم تا آنان خود برای این امر برنامه ریزی کنند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه اکنون برای فضای مجازی پیچیدگی هایی وجود دارد که با زمان جنگ تحمیلی متفاوت است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، دشمن آنطرف مرزهای ما بود اما اکنون دشمن همه پیرامون ما را احاطه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای پیروزی و اثر بخشی در فضای مجازی نیز بایستی رفتاری مجاهدانه داشت یعنی دغدغه انقلاب داشته باشیم و با شناسایی دقیق دشمن و پیش بینی برنامه های آینده آن برنامه ریزی کنیم.

سردار غیب پرور اضافه کرد: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از طریق فضای مجازی قصد دارند تمامی داشته های ما را تبدیل به یک فسیل بی خاصیت کنند؛ از اینرو بایستی برای حفظ دین ، انقلاب و راه شهیدان حضوری موثر ، کارا و مجاهدانه در این راه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بایستی گروه های اندیشه ورز تشکیل شود، خاطرنشان کرد: لازم است برای سال آینده برنامه های مقابله با تهدیدات و آسیب های فضای مجازی به بنیان خانواده، تدوین، اولویت بندی و بر اساس زمان بندی باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دی ماه و پیروزی رزمندگان در عملیات کربلای 5 در دی ماه سال 65 ، پیروزی در این عملیات را به دلیل وجود انسان های مومن ، با انگیزه و بی هیاهو عنوان و اضافه کرد کرد: مهمترین ویژگی یاران سیدالشهدا که در زیارت عاشورا هم به آن اشاره شده؛ بذل جان است.

وی اعتماد به نفس، خودباوری عمیق و اتکاء به داشته ها را از دیگر ملزومات مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: اگر در عرصه فضای مجازی خودباوری و اعتماد به نفس نداشته باشیم ، نمی توانیم یک گام هم برداریم.

در پایان این مراسم از فعالان بسیجی استان گیلان در عرصه فضای تجلیل شد.