رئیس دانشگاه دفاع ملی تاکید کرد: یکی از استراتژی های دشمن تبلیغ در خصوص فساد سیستمی و تبدیل آن به بهانه ای برای تحریم است و در بحث FATF موضوع فنی یا مبارزه با پولشویی مطرح نیست.

به گزارش مرور نیوز، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی طی سخنانی در نشست شنبه‌ های انقلاب با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در آستانه یک جهش قرار دارد، گفت: در چهل سال گذشته توطئه ها و دشمنی های پیچیده‌ای علیه ما وجود داشته که هر کدام از آنها برای نابودی یک کشور و منطقه کافی است.

وی با اشاره به اینکه فروپاشی و شکست هیمنه آمریکا از روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است، گفت: یکی از توطئه‌های بین المللی در ٤٠ سال اخیر علیه ملت ایران مساله حقوق بشر است که اخیرا هم بیانیه‌ای علیه ما صادر کردند؛ این در حالی است که سعودی با ٣٠ هزار زندانی سیاسی و جنگ و کشتار مردم یمن و سطح پایین حقوق بشر، عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل است.

وحیدی تروریسم را توطئه دیگری دانست که علیه جمهوری اسلامی به کار بسته اند و اظهار کرد: می گویند ایران کشور حامی تروریسم است در حالی که رژیم صهیونیستی رسما ترورهای خود مانند ترور فتحی شقاقی و یا دانشمندان هسته‌ای ما را اعلام کردند و ابایی هم از بیان آن ندارند.

وی تاکید کرد: یکی از استراتژی های دشمن تبلیغ در خصوص فساد سیستمی و تبدیل آن به بهانه ای برای تحریم است و در بحث FATF موضوع فنی یا مبارزه با پولشویی مطرح نیست.

رئیس دانشگاه دفاع ملی اظهار کرد: آنان در حالی ایران را جزو کشورهای با ریسک بالای مقابله‌ای قرار داده اند که خودشان اعلام کرده اند مسیر اصلی تامین مالی داعش از ترکیه است.

وحیدی ادامه داد: شاید بتوان گفت دو سوم کنوانسیون های مختلف که در جهان به وجود آمد، پس از انقلاب بوده که برای به کنترل درآوردن کشورها با پشتوانه جهانی است.

وی در پایان تاکید کرد: افق پیش روی ما تا ٥٠ سال آینده مشخص شده است. انقلاب اسلامی از تمام توطئه ها سربلند بیرون آمده و امروز قوی تر از هر زمان دیگری و با اقتدار ایستاده است.