عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: جلسه کمیسیون صنایع با وزیر صمت و خودروسازان برای بررسی وضعیت بازار خودرو امروز بعدازظهر برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست بعدازظهر امروز کمیسیون متبوعش با وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان کشور برای بررسی وضعیت بازار خودرو خبر داد.

 وی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس، گفت: برخی نمایندگان برای خوش رقصی نزد واردکنندگان خودرو، حق ندارند به تولیدکنندگان داخلی خودرو توهین کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به وضعیت قطعه‌سازان و خودروسازان، گفت: صدها هزار نفر در این دو صنعت مشغول کار هستند و جوانان متخصص ایرانی با مهندسی معکوس بهترین قطعات را داخلی‌سازی کرده‌اند و به خاطر دلالان وارده کننده نباید این نظام را بهم بزنیم و به مهندسان کشورمان توهین کنیم البته این سخن به معنای بی‌اشکال بودن کار آنان نیست اما باید اشکال کار را رفع کرد.

این نماینده آذری زبان مجلس در تذکری دیگر با اشاره به قانون اساسی، گفت: طبق این قانون رییس جمهور مقام دوم کشور است و با وجود داشتن انتقاد به ایشان، حق توهین به وی را نداریم.