نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انسان مومن و فرهیخته از فرصت دنیا بهره برداری می کند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم یادبود سردار فضایلی با بیان اینکه تنبّه و بیداری بهترین هدیه به درگذشتگان در چنین مجالسی است، اظهار داشت: قرآن مردم را به دو گروه «مریدان دنیا» و «مریدان آخرت» تقسیم می‌کند و ما باید ببینیم در کدام یک از دو گروه جای داریم.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین مشکلات در زندگی انسان ها عدم آرامش است، اضافه کرد: انسان بی خدا، روی آرامش  به خود نمی‌بیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در برابر هجمه‌های شیطانی دشمنان که محتوای دین و باورهای ما را هدف قرار داده است، باید"ذکرالله" و "ذکرالموت" را در دستور کار خود قرار دهیم.

حاجی صادقی با بیان اینکه تمام حرف دین این است که دنیا برای انسان است نه انسان برای دنیا، خاطرنشان کرد:  مریدان دنیا همواره به دنبال دنیا هستند و اگر کسی مرید دنیا باشد، از دنیا به او داده می‌شود نه از آخرت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سردار فضایلی «مُریدی آخرت» بود، افزود: مرحوم فضائلی در زندگی‌اش برای خدا خدمت می کرد.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز دشمن محتوای دینی و باورهای ما را نشانه گرفته است، بیان داشت: یکی از خدمات به اسلام بیداری ما است و انسان مومن و فرهیخته از فرصت دنیا بهره برداری می کند.