یک مرجع تقلید گفت: مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند سال‌هاست قسط می‌دهیم و زیر بار آن کمرمان شکسته‌ است و هنوز هم اقساط‌مان تمام نشده‌ است؛ برای بدهکارها و نیازمندان فکری کنید تا بتوانند نفسی بکشند.

به گزارش مرور نیوز،  آیت الله علوی گرگانی در دیداری که با اعضای هیات‌ رئیسه‌ کمیسیون اقتصادی مجلس داشت، ضمن انتقاد شدید از زیادی حرف‌ و کمبود عمل در مدیران، اظهار کرد: عده‌ای به دیدار ما می‌آیند و بسیار خوش برخوردند و قول‌هایی می‌دهند اما دریغ از عمل.

کاری کنید مردم احساس کنند نان‌ سر سفره‌شان است

وی افزود: نتیجه‌ حرف زدن و ‌عمل‌ نکردن این است که سر و صدای مردم بلند شده و کمتر بخش اقتصادی در کشور وجود دارد که مردم از آن رضایت داشته‌ باشند؛ کاری کنید مردم احساس کنند نان‌ سر سفره‌شان است.

این مرجع تقلید با بین اینکه وضعیت بانک‌ها نیز هنوز اصلاح نشده‌ است، اظهار کرد: تذکرات علما و مراجع را جدی بگیرید و عملی سازید؛ زیرا از روی آگاهی و دلسوزی است؛ ما از مجلسی‌ها انتظار همکاری و عمل بیشتر داریم.

وی تاکید کرد: اگرچه ما تحت فشار تحریم‌ها هستیم، اما در عین حال اگر خودمان کنار هم بنشینیم و به فکر چاره‌ای اساسی باشیم می‌توانیم مردم را راضی کنیم و شاهد پیش آمدن حالات خوبی در مملکت باشیم.

علوی گرگانی خاطرنشان کرد: مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند سال‌هاست قسط می‌دهیم و زیر بار آن کمرمان شکسته‌ است و هنوز هم اقساط‌مان تمام نشده‌ است؛ برای بدهکارها و نیازمندان فکری کنید تا بتوانند نفسی بکشند، کاری کنید که مردم بگویند دولت به فکر مردم است.