فرمانده کل نیرو‌های مسلح گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی کشور ۵٠٠ محصول ١٠٠ درصد ایرانی در ١١ حوزه، اعم از تسلیحات سبک تا زرهی و هوایی و موشکی و دریایی به نمایش گذاشته شده و مردم می توانند از نزدیک با این توانمندی‌ها آشنا شوند.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر محمد باقری فرمانده کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح تحت عنوان اقتدار ٤٠ اظهار کرد: در این نمایشگاه ۵۰۰ محصول در ۱۱ حوزه، از تسلیحات سبک تا زرهی و هوایی و موشکی و دریایی به نمایش گذاشته شده و مردم می‌توانند از نزدیک با این توانمندی‌ها آشنا شوند.

وی افزود: نمایشگاه اصلی هوایی نیز از فردا در فرودگاه مهرآباد آغاز به کار می کند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه ما در برخی حوزه ها مثل پهپاد جزو قدرت‌های برترجهانی هستیم، تصریح کرد: امروز ما آمادگی تولید انبوه و صادرات تمامی این محصولات را داریم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما در پیش از انقلاب فقط قابلیت مونتاژ تسلیحات انفرادی را داشتیم و وضعیت امروز ما قابل مقایسه با قبل نیست.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵٠٠ محصول ١٠٠ درصد ایرانی در ١١ حوزه، اعم از تسلیحات سبک تا زرهی و هوایی و موشکی و دریایی به نمایش گذاشته شده و مردم می توانند از نزدیک با این توانمندی‌ها آشنا شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: مجموعه هایی از صنایع دفاعی سبک، مانند انواع سلاح های انفرادی، خمپاره انداز ها، توپخانه، صنایع تحقیقاتی الکترونیکی مانند سیستم های ارتباطی و مخابراتی رادارها و مجموعه های دیگر مربوط به الکترونیک و ماهواره های دیگری که در بخش دفاعی ساخته شده که برخی از آنها در مدار قرارگرفته که در حال حاضر نمونه هایی از آن به نمایش گذاشته شده است.