معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی در منطقه است و ما به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده ایم و در دنیا عزت داریم و کشوری الهام بخش برای کشورهای آزادی بخش جهان شده ایم.

به گزارش مرور نیوز، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در نشستی که عنوان «نشست صمیمی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و اصحاب رسانه»، اظهار کرد: از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تهدیدات دشمن نسبت به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همواره مطرح بوده است؛ پیش از  انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال پیروز نشدن انقلاب بودند و بعد از پیروزی انقلاب نیز آنها با اتخاذ استراتژی‌هایی از جمله اختلاف افکنی قومی و مذهبی، ترور، منزوی کردن جمهوری اسلامی، حمله مستقیم به کشور در طبس، هشت سال جنگ و اعمال انواع تحریم ها و فتنه در سال‌های ۷۸ و ۸۸ و دی ۹۶ قصد شکست دادن جمهوری اسلامی ایران را داشتند، اما در همه این استراتژی‌ها شکست خوردند.

وی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در مقابل تلاش‌های بی وقفه دشمنان برای به شکست کشاندن این نظام، خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب، سرافرازی جمهوری اسلامی، حفظ تمامیت ارضی کشور، حفظ استقلال کشور و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در فضای بین‌الملل از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته است. امروز جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی در منطقه است و ما به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده ایم و در دنیا عزت داریم و کشوری الهام بخش برای کشورهای آزادی بخش جهان شده ایم.

رئیس ستاد ارتش در پایان گفت: امروز دشمن دو راهبرد جنگ نرم و جنگ اقتصادی را علیه ما بکار گرفته است، اما ما قطعا این راهبرد دشمن را با شکست مواجه و از این سد نیز عبور می کنیم.