وزیر دفاع گفت: چهل سالگی انقلاب اولین پله اوج ما است، شرکت پنهای وزارت دفاع آماده است تمام نیازهای نیروهای مسلح را در زمینه سامانه دید در شب، افزایش برد و قدرت موشک‌های ضد زره مرتفع واورهال انواع بالگردهای کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا کند.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم، با تشکر از دست‌اندرکاران شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران گفت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف است؛ نقطه‌ای که بیانگر رسیدن انقلاب اسلامی به ایام نشاط و بالندگی است و از سوی دیگر اوج کینه‌توزی دشمنان است.

وی با بیان اینکه «دشمنان گمان می‌کردند ما چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم»، خاطر نشان کرد: دشمنان و اربابان‌شان به دلیل تفاوت مبانی فکری و اعتقادی، فلسفه انقلاب اسلامی را نفهمیده‌اند و اکنون نیز اوج بالندگی انقلاب را درک نخواهند کرد. بنیانگذار کبیر انقلاب با حکمت الهی تحول ایران اسلامی را پیش بینی کرده بود و همگان شاهد بوده و هستند که ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و دسیسه‌ها مانند جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و پیدایش تروریسم، توانست در حوزه‌های دفاعی به پیشرفت‌های حیرت‌انگیز و بزرگی دست یابد و تبدیل به یکی از قدرت‌های اثرگذار شود.

وزیر دفاع گفت: شرکت پنها با وجود تحریم‌های ظالمانه، با قطع وابستگی و افزایش توان ناوبری هوایی توانسته ۴۰ سال ناوگان بالگردی کشور را پشتیبانی فنی و مهندسی نموده و به برکت انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ فروند از انواع مختلف بالگردهای نیروهای مسلح را بدون سانحه اورهال کند.

امیر حاتمی با بیان اینکه «چهل سالگی انقلاب اولین پله اوج ما است» اظهار کرد: شرکت پنهای وزارت دفاع آماده است تمام نیازهای نیروهای مسلح را در زمینه سامانه دید در شب، افزایش برد و قدرت موشک‌های ضد زره مرتفع واورهال انواع بالگردهای کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا کند.