معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: در انقلاب اسلامی ما با دستان خالی همه جا پیروز شده ایم، درحالی که امروز دستانمان پر است ولی نمی توانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای لشکر 31 عاشورا به همت بسیج دانشجویی و مجمع شهید باکری دانشگاه امام صادق (ع)، در تالار آیت الله مهدوی کنی (ره) این دانشگاه برگزار شد، ضمن اشاره به حماسه آفرینی نیروهای لشکر 31 عاشورا در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ما باید از آن جوانان بسیجی درس بگیریم؛ آنان در جریان انقلاب و پس از آن با دستان خالی مقابل رژیم شاه و دشمن بعثی ایستادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اظهار داشت: پس از انقلاب، یکسری جوان دانشجو واحد اطلاعات سپاه را تشکیل دادند و در مقابل حزب توده، سازمان مجاهدین خلق و امثال آنها که همگی از پشتیبانی بزرگترین سرویس های اطلاعاتی دنیا برخوردار بودند ایستادند؛ در حالی که سابقه مبارزات مخفی اعضا این گروه ها در پیش از انقلاب، به دوران شیرخوارگی بچه های واحد اطلاعات سپاه باز می گشت.

سردار نقدی ادامه داد: در انقلاب اسلامی ما با دستان خالی همه جا پیروز شده ایم، درحالی که امروز دستانمان پر است ولی نمی توانیم مشکلاتمان را حل کنیم؛ مسئله آنجاست که ما راهمان را از راهی که شهیدان باکری و امثال آنها رفته اند جدا کرده ایم. آنها امیدشان به بیگانه نبود، بلکه توکلشان به خداوند بود؛ ما نباید اجازه دهیم که وضع اینطور جلو برود.

سکان اقتصاد ما نباید دست وزارت خارجه باشد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در پایان سخنانش با اشاره به برخی تحلیل های غلط درون دولت افزود: سکان اقتصاد ما نباید دست وزارت خارجه باشد؛ این غفلت، انحراف و ذلت است، ما نباید زیر ذلت برویم. اقتصاد ما باید دست نهاد های اقتصادی کشور باشد.