رئیس سازمان بسیج مستضعفین مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان دانست و گفت: اقدامات ما در بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان است بنابراین برنامه‌ها را بر همین اساس طراحی می‌کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سازمان بسیج مستضعفین، برنامه جامع گام دوم انقلاب را به عنوان نقشه راه و با عنوانطرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور سردار غیب‌ پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین و معاونتها و اقشار تخصصی بسیج تدوین و رونمایی کرد.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم خطاب به ملت ایران اظهار داشت: بیانیه گام دوم یک مرحله حمایتی دارد که از طرف همه دستگاه ها خصوصا حاکمیتی و از طرف اقشار مختلف مردم باید مورد حمایت قرار گیرد.

غیب‌پرور گفت: در مرحله دوم، کلام رهبری باید فهمیده شود و به عبارت دیگر باید کار تبیینی صورت گیرد که رونمایی امروز نیز از نوع تبیینی است.

وی تصریح کرد: کار بیانیه گام دوم انقلاب، فقط با حمایت و تببین انجام نمی شود بلکه باید در حوزه عملیاتی و اجرایی نیز به آن توجه شود و اگر این بیانیه اجرایی نشود ما مرتکب گناه شده ایم.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه رونمایی امروز یک آغاز بوده و کار اصلی عملیاتی کردن آن است، افزود: بیانیه گام دوم خطاب به جوانان است، وقتی رهبری از جوانان سخن میگویند این کلام از سر حکمت است و نه تعارف و نشان دهنده مشی حکیمانه ایشان است.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: سلسله طرح های اقدامی باید ناظر بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم و باز کردن مسیر برای جوانان باشد.

وی مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان دانست و افزود: اقدامات ما در بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان است و ما برنامه ها را برهمین اساس طراحی و به دنبال سپردن کار به جوانان هستیم.

غیب‌پرور در پایان تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل در جامعه اجرا شود