محمد اسلامی گفت: امیدوارم سال ۹۸ با حضور قوی‌تر همه دست اندرکاران، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران حوزه مسکن به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل شود.

به گزارش مرور نیوز، در پیام نوروزی محمد اسلامی به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ آمده است: فرارسیدن سال جدید و نوروز باستانی و میلاد باسعادت آقا امیرالمومنین را خدمت مردم عزیز ایران و تمامی همکاران خود در حوزه‌های مختلف حمل و نقل از جمله حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، دریایی، ریلی و همچنین مسکن و شهرسازی تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم با عنایت خداوند متعال، سال جدید برای همه سالی پرخیر و برکت و مملو از موفقیت و سراسر شادی و نشاط باشد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار امیدواری کرد: همگی ما با کمک یکدیگر بتوانیم با تلاشی مضاعف جهت شکوفایی اقتصادی و تحرک بخشیدن به اقتصاد کشور نقش مؤثر خود را ایفا کنیم.

عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه ضمن تبریک سال نو به تمامی راهداران، رانندگان، لکوموتیورانان، خلبانان، مهمانداران، تمامی کارکنان شاغل در بخش هوایی، ریلی، جاده‌ای و بنادر و همچنین مسکن و شهرسازی، اعلام کرد: امیدوارم با تلاش مضاعف و همبستگی بتوانیم سال ۹۸ را سالی شکوفا، سرآمد در خدمت رسانی برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران قرار دهیم.

اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: به همه کسانیکه در کسوت مشاور، مهندسان مشاور، دستگاه‌های نظارت، پیمانکاران، تولیدکنندگان مصالح که در اجرای پروژه‌های عمرانی زیرساختی اعم از راه، راه آهن و ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی که توسط وزارت راه و شهرسازی در دست اجرا قرار داشت، خدمات ارائه دادند، خداقوت می گویم و برای همه سالی خوب، خوش و پربرکت از خداوند متعال آرزو می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با ارتقای کیفیت طراحی‌ها، ارتقای استانداردها و دقت نظر در اجرای پروژه‌ها بتوانیم با قوام بخشیدن به اقدامات اجرایی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم. در عین حال بتوانیم نقش ارزنده خود را در سرآمدی و قابلیت مهندسی به جهانیان نشان دهیم.

اسلامی همچنین به کارکنان سازمان هواشناسی کشور نیز خدا قوت گفت و اعلام کرد: عزیزانی که در هواشناسی خدمت می‌کنند همواره پیشگام در اطلاع رسانی هستند و با پشتیبانی از سامانه‌ها و نیروی انسانی شاغل نقش قابل توجهی در ارائه اطلاعات دقیق به مردم دارند.

عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین در بخش دیگری از پیام نوروزی خود، با تاکید بر اجرایی نمودن شعار سال با عنوان «رونق تولید»، در حوزه مسکن و شهرسازی نیز نکاتی را ارائه کرد و گفت: به سازندگان طرح‌های مسکن خداقوت عرض می‌کنم. امیدوارم سال ۹۸ با حضور قوی‌تر همه عزیزان، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران بتوانیم سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نیازمند پاسخگویی به نیاز مردم برای طرح‌های تأمین مسکن و به ویژه مسکن اولی‌ها هستیم. در این ایام پرفیض میلاد امیرالمومنین علی (ع) باید متعهد باشیم و میثاق ببیندیم که برای پیشبرد برنامه‌های مسکن که در دستور کار قرار دارد اعم از مسکن مهر باقیمانده که انتظار مردم تکمیل آنهاست، و پروژه‌های ۴۰۰ هزار واحدی که در دستور کار است، همه با اهتمام ویژه نقش ایفا کنیم و ان شاء الله زودتر از زمانبندی اعلام شده اینها را به ثمر برسانیم.