نمایندگان مجلس در بیانیه ای متذکر شدند: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام می کنیم.

به گزارش مرور نیوز، ۲۵۵ نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اعلام کردند.

احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح بیانیه مذکور را به شرح زیر قرائت کرد:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است. براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش جمهوری اسلامی است و در طول عمر با برکت خود از جمله هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، کمک مستشاری به دولتها و ملتهای منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم امنیت ملی ملت ایران و نیروهای مسلح آن جزو خطوط قرمز نمایندگان ملت بوده و در صورت اقدامی از سوی رییس‌جمهور آمریکا یا هر نهاد دیگر، بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام متقابلی با قید دو فوریت انجام خواهیم داد تا هیات حاکمه آمریکا که خود عامل تشکیل و حامی گروه‌های تروریستی در منطقه است از اقدام بی‌جا و احمقانه خود پشیبان شود.