نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه دولت هم باید لباس رزم سپاه را بپوشد، گفت : فراکسیون امید همواره حامی سپاه است .

به گزارش مرور نیوز، الیاس حضرتی در نطق پیش از دستور با تذکری، اظهار کرد: آمریکا همواره از مردم ایران تحلیل غلطی داشته و کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و حمایت از نظام شاهنشاهی از تصمیم‌های غلط آن‌هاست.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان این ملت هستند، افزود: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی آمریکا بر حمایت مردم از این نهاد مردمی اضافه می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس لباس رزم پوشیده‌ و حامی سپاه هستند، اضافه کرد: همه اقشار ملت از هر قوم، مذهب و نژاد ایرانی پاسدار انقلاب اسلامی هستند و امام خمینی(ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

حضرتی با بیان اینکه لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی خدمت به مردم، تصریح کرد: آمریکا دشمن نادان است و قصد از بین بردن انقلاب اسلامی و ایران را دارد و امروز باید پیامی روشنی به دولت آمریکا بدهیم و نیروهای آنها در منطقه را تروریستی اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت هم باید لباس رزم سپاه را بپوشد، تأکید کرد: تمام سلیقه‌های سیاسی مجلس شورای اسلامی لباس سبز سپاه را پوشیده و در کنار سپاه هستیم و برطرف کردن مشکلات اقتصادی باید راهبرد اصلی مجلس باشد.