امام جمعه اهل سنت خاش تاکید کرد : سپاه و به طور ویژه نیروی زمینی سپاه برای مستمندان استان سیستان و بلوچستان اقدامات خدماتی متعددی از جمله راه‌سازی و ساخت خانه محروم انجام داده ‌‌ که همین امر موجب شده مردم به نیکی از آن یاد کنند.

به گزارش مرور نیوز، امام جمعه اهل سنت گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف امروز بر هیچ یک از ملت ایران به ویژه در مناطق محروم پوشیده نیست.

مولوی محمدعلی شهنوازی گفت : خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف امروز بر هیچ یک از ملت ایران به ویژه در مناطق محروم، پوشیده نیست.

امام جمعه اهل سنت خاش افزود: سپاه و به طور ویژه نیروی زمینی سپاه  برای مستمندان استان سیستان و بلوچستان اقدامات خدماتی متعددی از جمله راه‌سازی و ساخت خانه محروم انجام داده ‌‌ که همین امر موجب شده مردم به نیکی از آن یاد کنند.

وی تصریح کرد: وعده الهی بر پیروزی حق علیه باطل است و بر این اساس بدون شک پیروزی برای سپاه و نابودی برای دشمنان خواهد بود.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: نام تروریست برای آمریکا باقی می‌ماند و خادمان ملت در سپاه پاسداران همچون همیشه سربلند خواهند ماند.