امام جمعه خرم آباد گفت : حضور رییس جمهوری در این شرایط در لرستان مایه آرامش و دلگرمی مردم و مسئولان خواهد بود .

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید احمد میرعمادی در نشست ستاد مدیریت بحران استان لرستان که با حضور  روحانی در فرودگاه خرم آباد برگزار شد ، اظهار داشت: علاوه بر دستگاههای دولتی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و طلاب نیز خدمات ارزشمندی در مناطق سیل زده انجام دادند که می توان از این ظرفیت برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد. 

وی ادامه داد: تدبیر مقام معظم رهبری برای جبران خسارت سیل امید بخش است وپیگیری و تماس های مجدانه رییس جمهور نیز باعث دلگرمی مردم شده بود.

آیت الله میرعمادی خطاب به روحانی اضافه کرد: خسارات رخ داده و گزارش ها به شما ارایه شده و ما انتظار داریم شما دستور دهید دستگاهها اجرایی برنامه های بازسازی و جبران خسارت را به صورت مشخص ارایه دهند.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه زمانبندی در بخش های مختلف تعریف شود لذا دستور رییس جمهوری در این ارتباط اطمینانی به مردم بوده چرا که اکنون معیشت و زندگی مردم دچار دغدغه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مشکل اصلی مردم استان بیکاری است و ما انتظار نداریم در این شرایط کشور کارخانه جدید ایجاد کنید ولی زمینه مشارکت مردم در ایجاد فرصتی شغلی را فراهم کنید.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: لرستان ظرفیت های بسیاری دارد دولت می تواند در زمینه هدایت سرمایه گذاران کمک کند و یار و یاور مردم استان باشد. 

وی افزود: شاخص های استان در زمینه های مختلف در مقایسه با استانها مناسب نیست انتظار داریم لااقل به حد میانگین کشور برسانید زمین های آبی و تخصیص آب به میانگین برسد و یک سد بزرگ احداث شود که برای استانها دیگر هم رفع خطر میکند.