فرمانده قرارگاه ذوالفقار ارتش گفت: امروز بحمدلله تمامی یگانهای ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردار هستند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده ای دریافت می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی ، فرمانده قرارگاه ذوالفقار ارتش پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیروهای ارتش مستقر در مناطق مختلف، اظهار کرد: امروز بحمدلله تمامی یگانهای ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردار هستند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده ای دریافت می‌کند.

سرلشکر موسوی خطاب به فرماندهان عالی رتبه ارتش، گفت: در شرایط کنونی حفظ و ارتقاء هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در مقابل تهدیدات دشمن بازدارنده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتکا به ایمان راسخ و برخورداری از تجربیات سال‌های اخیر و آموزش‌های نوین به قابلیت های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند و ملت غیور  و شریف ایران مطمئن باشند رزمندگان ارتش با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، تا آخرین قطره خون از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در این جلسه فرمانده کل ارتش ضمن صدور دستورات لازم برای تداوم و ارتقای توان رزم در مناطق و همچنین استمرار بازدیدهای میدانی فرماندهان از مناطق حساس و انجام تمرینات لازم در حوزه ماموریتی، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره باید آمادگی خود را در هر شرایطی حفظ کند و ما به عنوان سربازان نظام باید همیشه آماده باشیم. 

در جلسه قرارگاه ذوالفقار، فرماندهان نیروهای تابعه ارتش گزارشی از وضعیت منطقه و بازدیدهای اخیر از سامانه‌های پدافندی ، پایگاه‌ها و مناطق دریایی، هوایی و همچنین تیپ های واکنش سریع ارائه کردند.