این مرجع عالیقدر وضعیت فعلی آمریکا و نوکران منطقه‌ای‌اش را رو به افول دانست و گفت: امروز تمام قدرت آمریکا به میدان آمده تا ملت ایران را شکست دهد اما با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار عده‌ای از گروه‌های تبلیغی استان مازندران با اشاره حرکت انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تا به امروز از خطرات فراوانی عبور کرد و بدون شک با توکل به خدا و تبعیت از رهبری و وحدت مردم و خودباوری مسئولان مشکلات حل می‌شود.

وی وضعیت فعلی آمریکا و نوکران منطقه‌ای‌اش را رو به افول دانست و افزود: امروز تمام قدرت آمریکا به میدان آمده تا ملت ایران را شکست دهد اما با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: مشکل دشمن این است که ملت کهن و باسابقه و متدین ایران را نشناخته، دشمن نمیداند مردم ما با معنویت پیشرفت کرده و باید بداند در رأس این نظام یک رهبر مقتدر و شجاع قرار دارد که با معنویت و توکل و توسل تا به امروز توانست تمام نقشه‌های آنها را پیش‌بینی کند و آنها را شکست دهد.

وی با توصیه مسئولان مبنی بر توجه به منویات رهبری گفت: مسئولان نیز به گوش باشند و از نظرات رهبری تبعیت کنند و این را بفهمند هر جا به نظرات ایشان کم توجهی شد ضرر کردیم.

آیت‌الله نوری همدانی گره زدن همه مشکلات را با تحریم غلط دانست و افزود: با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح می‌توان بخشی از مشکلات را حل کرد.