معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم ایران همیشه وقت شناس بوده‌اند و حساسیت‌ها را درک می‌کنند اکنون کشور در شرایط حساسی قرار دارد

به گزارش مرور نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به اینکه امام بزرگوار ما راهبرد بسیار مهمی برای مردم فلسطین ترسیم کردند گفت: آن راهبرد این است که مردم برای حمایت از فلسطین در صحنه باشند. این راهبرد با این پیش فرض است که اگر در مواقعی دولت‌های مرتجع وابسته به غرب از آرمان‌های فلسطین حمایت نکردند باز هم مردم در صحنه باشند و از مردم فلسطین حمایت کنند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا اکنون معامله قرن را اعلام کرده با این انگیزه که تمامی حقوق فلسطینیان نادیده گرفته شود اما با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می‌توان پیش بینی کرد که این معامله به شکست کشیده شده و برای سران عرب حتماً روسیاهی تاریخی خواهد ماند.

جهانگیری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: مردم ایران همیشه وقت شناس بوده‌اند و حساسیت‌ها را درک می‌کنند اکنون کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دشمن از سویی چنگ و دندان نشان می‌دهد و از سویی دیگر از مذاکره حرف می‌زند. حضور امسال مردم در راهپیمایی روز قدس گره گشایی جدی از کشور ما و فلسطین خواهد شد.