سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: پیروزی و موفقیت های مردم فلسطین و جبهه مقاومت الهام گرفته از جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مرور نیوز، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شیراز، گفت: امروز هفتاد سال از اشغال سرزمین فلسطین می گذرد و طی این ساله‌ا همواره مردم مظلوم آن کشور، تحت ظلم و ستم بوده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقسیم هفت دهه اشغال فلسطین به دو بخش قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران، گفت: منکر مبارزات مردم فلسطین قبل از انقلاب اسلامی نیستیم اما همه پیروزی‌های رژیم صهیونیستی به قبل از انقلاب اسلامی و همه پیروزی‌های مردم فلسطین و مقاومت به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مدعی بود پنجمین قدرت نظامی جهان است، نامگذاری روز جهانی قدس از سوی حضرت امام(ره)، را عاملی مهم در تغییر صحنه مقاومت مردم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس دانست و تاکید کرد که پیروزی و موفقیت های مردم فلسطین و جبهه مقاومت الهام گرفته از جمهوری اسلامی ایران است .

شریف با بیان اینکه مهمترین نشانه تاثیر انقلاب اسلامی بر موفقیت انتفاضه و مقاومت مردم فلسطین، پیروزی در جنگ ۳۳ روزه بود، تصریح کرد: شکست صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه، ادعای کشورهای حامی مقاومت و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه قاضی صهیونیست‌ها گزارشی در این خصوص ارائه کرد .

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه تغییر نگاه و استراتژی، از مبارزان لبنانی به مبارزان فلسطینی انتقال پیدا کرد، گفت: از آن پس سریال شکست‌های پی در پی رژیم صهیویستی ادامه دارد؛ این شکست‌ها یکی از دستاوردهای بزرگ راهپیمایی روز قدس است.

شریف با اشاره به برگزاری راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین طی ۶۰ جمعه و شبه افکنان این حرکت، گفت: امروز اراده مردم فلسطین با دوران قبل از انقلاب اسلامی تفاوت دارد، امروز شاهد مقاومت از سوی نسل چهارم مردم فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیستی هستیم.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با یادآوری اینکه ملت فلسطین گزینه مقاومت و ایستادگی را به جای گزینه مذاکره انتخاب کرده است، نتیجه حرکت کنونی و این انتخاب را پیروزی دانست.

او در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه داعش با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایجاد شد، گفت: امروز که داعش جمع شده است، صهیونیست‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند و راهکاری برای ارائه نداشته و ارتش صهیونیستی اراده و روحیه‌ای برای مبارزه ندارد.

شریف، با بیان اینکه دولت سوریه امروز با مستحکم شدن خود آماده رویارویی با صهیونیست‌ها خواهد بود، پیروزی در مقابل استکبار در منطقه خاور میانه را حاصل همین راهپیمایی‌ها و متاثر از روحیه مقاومتی دانست که انقلاب اسلامی ایران منشاء آن است.

او با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی دشمن درجه یک ایران اسلامی و مسلمانان جهان محسوب می‌شود، گفت: در یک اقدام جدید قرار است جماعتی در بحرین برای فلسطین و ملت فلسطین تصمیم گیری کنند، آمریکایی ها هم برنامه دارند و می خواهند طرح معامله قرن را ارائه دهند، این طرح به قیمت نادیده گرفتن شهدا و مقاومت مردم فلسطین است.

شریف با تصریح اینکه طرح معامله قرن، به حتم با شکست مواجه خواهد شد، ملت فلسطین را امروز، ملتی متحد و یکپارچه در مقابل زیاده خواهی و ظلم صهیونیست ها و آمریکا توصیف کرد و گفت: ملت ایران هم با مقاومت هشت ساله و تداوم راه شهدای و امام شهدا در چهار دهه گذشته، امروز به کشوری امن، آبرومند و تاثیرگذار در جهان بدل شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد که اگرچه رژیم صهیونیستی و حامیان آن، تلاش خود را معطوف به ظلم بر مردم فلسطین کرده‌اند اما خداوند به کسانیکه در جبهه حق جنگ می کنند، خیر و برکت و پیروزی عطا خواهد کرد.