دین‌پرست گفت : فرماندار شهرستان بیله‌سوار باید تمامی موانع و مشکلاتی که سبب به هم خوردن توازن صادرات و واردات و نیز ترددکنندگان دو کشور ایران و آذربایجان شود .

به گزارش مرور نیوز، بابک دین‌پرست با بیان اینکه به دستور رئیس جمهوری برای نخستین بار ستاد تدابیر امنیتی اقتصادی در استان‌های مرزی کشور تشکیل می‌شود، گفت: در کشور 16 استان ما با 15 کشور خارجی همسایه هستند که با تشکیل ستاد تدابیر امنیتی اقتصادی با محوریت استانداران زمینه رونق اقتصادی و صادرات محصولات تولیدی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل رتبه هفتم را در ایجاد اشتغال پایدار به خود اختصاص داده است‌، تصریح کرد: با تلاش و پیگیری انجام شده توسط نماینده دولت در استان اردبیل شاهد افزایش اشتغال پایدار در این استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با بیان اینکه دولت توجه ویژه به استان‌های مرزی دارد، افزود: سالانه بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از گمرک بیله‌سوار تردد می‌کنند که باید از این ظرفیت در صادرات غیرنفتی نهایت استفاده را داشته باشیم.

دین‌پرست نحوه نگهداری و مدیریت گمرک بیله‌سوار را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: گمرک بیله‌سوار ظرفیت خوبی برای کشور و منطقه محسوب می‌شود و باید تمامی عوامل در زیباسازی محیطی و رونق کسب و کار، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.