وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دانشگاه‌ها در حل مشکلات موجود در کشور می‌ توانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در این استان یک همدلی و هم‌افزایی خوبی وجود دارد و این همدلی همواره حول حمایت از تولید به‌ویژه بخش خصوصی بوده و بخش‌های مختلف به‌خصوص بخش دولتی استان برای این موضوع تلاش می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر برنامه خوبی برای اقتصاد مقاومتی وجود دارد و برنامه‌ها با دقت و زمان‌بندی تعیین شده صورت می‌گیرد و می‌توان گفت که هر دو هفته یک‌بار در استان زنجان جلسات اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود و همه به این برنامه‌ها اهتمام دارند، به همین دلیل تمرکز دولت نیز باید بر پیگیری باشد.

حاتمی با اشاره به پتانسیل دانشگاه‌ها در حل مسائل، تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت استان در این‌ خصوص حضور میدانی خوبی داشته و استان باور خوبی بر حل مشکلات و مسائل دارد؛ البته باید توجه داشت که بسیاری از مشکلات موجود در کشور قابل حل است و دانشگاه‌ها در حل این مسائل می‌توانند تاثیر بسزایی داشته باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تفویض اختیارات انجام ‌شده به استان‌ها، یادآور شد: تفویض اختیار خوب است و هماهنگ شدن تفویض اختیارات اهمیت بالایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا تفویض اختیارات در زمان سریع‌تری به اثر مثبت خود را داشته باشد.

گفتنی است؛ معاون اول رئیس‌ جمهور، معاون اداری و استخدامی رئیس‌جمهور و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه حضور داشتند.