وزیر ورزش گفت : تلاش می کنیم تا پایان دولت ۱۰ سالن دیگر را افتتاح کنیم تا همه استان ها بتوانند شرایط میزبانی را داشته باشند .

به گزارش مرور نیوز، وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح سالن فارسی آکادمی ملی المپیک گفت: امیدوارم این رویکرد در آینده هم استمرار یابد و شاهد اختلافات بین مدیران نباشیم و این اختلافات را در کتابها بخوانیم چون تاثیر خود را در ورزش می گذارد. 

وی افزود: ما در این شرایط سخت محدودیت اعتباری، در خرم آباد موفق شدیم بزرگترین سالن دوومیدانی را افتتاح کنیم. این پروژه ۱۲ سال طول کشید تا افتتاح شود. ۱۱ سالن سرپوشیده ۵-۶ هزار نفری داریم که از ۱۰-۱۵ سال گذشته قرار است ساخته شود. تلاش می کنیم تا پایان دولت ۱۰ سالن دیگر را افتتاح کنیم تا همه استان ها بتوانند شرایط میزبانی را داشته باشند. مدیران استان ها هم گزارش پروژه ها را به من می دهند.

وزیر ورزش در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: در این مدت عملیات زیادی انجام شده است. با عنایت خدا بیش از ۷۰۰ پروژه را به بهره برداری رساندیم امسال نیز ۷۰۰ پروژه را هدف گذاری کرده ایم. بازسازی استادیوم آزادی که مراحل مختلف آن انجام شده، استادیوم تختی که فرسوده شده عملیات بازسازی آن را انجام می دهیم از جمله برنامه های ما هستند.

مسعود سلطانی فر یادآور شد: امیدوارم در میادین بین المللی بدرخشیم و پرچم مان به اهتزاز در بیاید و سرود ایران نواخته شود. همه ما دلمان می خواهد در جهت وحدت و هم افزایی حرکت کنیم. دوره اختلافات تمام شده اما خیلی ها تلاش کردند بر طبل اختلافات بکوبند که دیگر جایی در ورزش نخواهند داشت. کسانی که دنبال تشنج و اختلاف هستند باید ساک خود را ببندند و از ورزش بیرون بروند. فکر می کنم در هیچ جامعه متشنجی توسعه تحقق پیدا نمی کند. مدیریت ورزش کشور فضایی برای کسانی که دنبال اختلاف هستند، نمی گذارد.