رئیس دفتر رئیس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه دولت به استان‌های تازه تأسیس نگاه ویژه دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمود واعظی گفت : معتقدیم ایران فقط تهران و تعدادی از کلانشهرها نیست و توسعه کشور باید همه جانبه بوده و همه جای کشور باید آباد شود.

محمود واعظی با اشاره به دومین سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی، گفت: در جلسات متعدد برای پیگیری وضعیت استان و شناخت موانع و مشکلات توسعه استان خراسان شمالی منابع لازم برای تسریع روند توسعه زیرساخت‌های استان تأمین شده و امیدواریم با همکاری و مشارکت کارآفرینان، فعالان اقتصادی و تلاش مدیریت استان، روند رو به رشد توسعه استان با قدرت و سرعت بیشتری ادامه یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین تأکید کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و استفاده از ظرفیت‌های طبیعی می‌تواند به توسعه و معرفی بیش از پیش استان کمک کند.

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش و توجه دولت به توسعه استان خراسان شمالی، تأکید کرد: یقیناً این سفر در روند رشد و توسعه استان نقش مهمی ایفا خواهد کرد و گام بزرگی در رفع نیازهای واقعی استان برداشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به سفر سال ۹۱ مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و آثار و برکات بی‌شمار این سفر برای مردم این استان، تأکید کرد: سفر مقامات کشور به استان که با اشراف بر مشکلات و نیازمندی‌های مردم انجام می‌شود، گام مهمی برای حل مشکلات استان است.