وزیر اطلاعات گفت : دشمنان و کشورهای مختلف جهان به اقتدار اطلاعاتی ایران باور دارند و جمهوری اسلامی با آگاهی اطلاعاتی کامل بسیاری از توطئه ها را در نطفه خفه کرده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید محمود علوی در حاشیه آیین رونمایی کتاب انقلاب اسلامی در استان سمنان به روایت اسناد ساواک در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان به خبرنگاران ابراز داشت: اطلاع رسانی به مردم در ارتباط با اقدام‌های وزارت اطلاعات در بخش‌های مختلف در هر موردی که احساس به بیان موضوعات باشد انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اقدام‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات در ارتباط با دستگیری جاسوس‌ها بسیار زیاد است و در مورد بعضی از رویکردهای اطلاعاتی چون در زمان اجرا قرار دارد نمی‌توان موضوع را اکنون بازگو کنیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: در هر موردی که احساس کنیم کار اطلاعاتی تمام شده و به نتیجه نهایی رسیده و بازگو کردن آن به پیگیری مورد آسیب نمی رساند مردم را در جریان حماسه آفرینی فرزندانشان قرار می دهیم.

علوی اضافه کرد: دشمنان و کشورهای مختلف جهان به اقتدار اطلاعاتی ایران باور دارند و جمهوری اسلامی با آگاهی اطلاعاتی کامل بسیاری از توطئه ها را در نطفه خفه کرده است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: در ۲ سال آینده در دیگر استان‌های کشور هم کتاب‌های نقش مردم در انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک تدوین و رونمایی می‌شود و این کتاب در اختیار جامعه، فرهنگ دوستان و تاریخ دوستان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: نسل‌های جوان و نوجوان کشور نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را مطالعه می کنند و در مراجعه به تاریخ و کارکرد ملت و قیام آنان عبرت و آموزندگی بسیاری وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی تصریح کرد: ولایتمداری مردم و گوش به اشاره و فرمان رهبر معظم انقلاب بودن نشان از تعهد و بصیرت مردم است و با کتاب هایی از این دست که امروز رونمایی شد نقش مردم در جانفشانی های انقلاب به نسل جوان یادآوری می شود.