سخنگوی دولت گفت: ظریف هم یک رسانه است، هم تولید محتوا می‌کند و هم منعکس می‌کند و هم بازتاب می‌گیرد؛ جلوی پارازیت‌های داخلی را در رسانه ملی بگیریم.

به گزارش مرور نیوز، علی ربیعی در برنامه نشست خبری محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای مثل امروز رسانه‌ها و وزارت خارجه این چنین در سپهر جهانی ندرخشیده بود و هیچ دوره‌ای اینگونه کاخ سفید علیه ما بسیج نشده بود.

او افزود: در هیچ دوره‌ای رئیس جمهوری مثل ترامپ بر قدرتمندان در ثروتمندترین کشور جهان حاکم نشده بود، امروز خاک ما تسخیر نشده، آنچه می‌خواهد تسخیر شود معیشت، زیست و کرامت انسانی است.

ربیعی گفت: هیچ دوره‌ای اینچنین افکار عمومی در داخل در معرض تناقض‌ها و منفعت‌های کوتاه مدت قرار نداشته است. امروز همه موجودیت ایران به تلاش‌های رسانه‌ای ما معطوف است، رسانه‌ها خط مقدم کشور هستند. اگر مرزی از ما فرو بریزد از میان قلم‌های ما فرو خواهد ریخت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز بیش از هر دوره دیگری امنیت ملی و تمامیت ارضی ما به فعالیت‌های رسانه‌ای مربوط است، خوشحالم بگویم که ظریف هم یک رسانه است، هم تولید محتوا می‌کند و هم منعکس می‌کند و هم بازتاب می‌گیرد؛ جلوی پارازیت‌های داخلی را در رسانه ملی بگیریم، برای آقای ظریف آرزوی موفقیت دارم. روز پنجشنبه که ظریف تحریم شد را روز دیپلماسی عمومی می‌کنیم.