استاندار تهران در نشست مشترک با معاون امور خانواده و زنان رئیس‌جمهوری و جوانان استان تهران گفت: نوازندگان موسیقی خیابانی می‌توانند با هماهنگی استانداری تهران از طریق وزارت ارشاد اقدام به اخذ مجوزهای لازم کنند.

به گزارش مرور نیوز، انوشیروان محسنی بندپی گفت: نواختن موسیقی‌های خیابانی باعث ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود و برای افزایش روحیه مردم مناسب است. محسنی بندپی با تاکید بر بهره گیری از ایده‌ها و افکار جوانان برای پیشبرد امور گفت: جوانان می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد، محیط زیست و مسائل علمی کمک‌های زیادی بکنند.

وی گفت: جوانان می‌توانند در مسائل مختلف ابراز نظر کرده و برای تجمعات خود از استانداری مجوز دریافت کنند تا اقداماتشان قانونی باشد.

محسنی بندپی همچنین با بیان اینکه مقرر شده بود معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ۱۱ ساختمان را در اختیار سمن‌ها و سازمان بهزیستی قرار دهد اما این کار را انجام نداده است، بر ارتقای تعامل شهرداری و بهزیستی پایتخت تاکید کرد.

استاندار تهران گفت: کاهش فقر، بیکاری و رفع تبعیض یک فرایند پیوسته است که برای تحقق آن باید نگاه ویژه‌ای به بانوان و جوانان داشت و همچنین تلاش کرد تا این عرصه‌ها به روی آنان گشود چرا که جوانان و بانوان شفافیت و انرژی بیشتری دارند.