فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگشهدای ترور را از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این عزیزان در آتش حقد، کینه و خیانت دشمنان سوختند.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در همایش تجلیل از خانواده های وزیران شهید و خانواده های شهدای کارمند اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی تاکنون ۲۸ هزار شهید از کارمندان دولت تقدیم آرمان های انقلاب شده اند.

وی شهدای ترور را از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این عزیزان در آتش حقد، کینه و خیانت دشمنان سوختند.

سردار یزدی با اشاره به حضور تعدادی از کارمندان در صف مدافعان حرم گفت: در میان کارمندان دولت، حتی شهدایی از مدافع حرم دیده می شوند که این بیانگر حضور و احساس مسئولیت کارمندان خدوم دولت در صحنه های مختلف مبارزه با جبهه کفر و الحاد است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: در این هفته سعی کرده ایم تا یاد کارمندان خدوم به ویژه کارمندان شهید را در بین مردم احیا کنیم و از ایثارگری های این عزیزان یاد کنیم.

فرمانده سپاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارمندان دولت به ویژه کارمندان وزارت دفاع از زحمتکش ترین افراد جامعه هستند، گفت: اگر نیروهای مسلح پهپاد متجاوز را در آسمان کشور مورد هدف قرار می دهد و یا دستان ملوانان متجاوز در خلیج فارس به بالا می رود و تسلیم رزمندگان اسلام می شوند به واسطه حمایت های بی دریغ عزیزان ما در وزارت دفاع است و ما به چنین مردانی افتخار می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارمندان دولت امروز آبروی نظام و انقلاب را حفظ می کنند و مردم ما نیز خدمت شما را با گوشت و پوست شان حس می کنند.