رحمانی فضلی در سفر به تبریز با تاکید بر تدابیر حداکثری دستگاه های مختلف برای تسهیل روند خدمات رسانی به مردم بر هوشیاری لازم برای صیانت از آرامش مطلوب استان تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز،  عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور که به مناسبت هفته دولت به تبریز سفر کرده است، برای بررسی دقیق آخرین وضعیت استان در شاخص های مختلف امنیتی و ارزیابی طرحهای تامین امنیت مطلوب مناطق مختلف استان در شورای تامین استان آذربایجان شرقی حاضر شد.

وزیر کشور در این نشست، پس از استماع گزارش بخشهای مختلف  از اقدامات انجام شده حوزه تحت مسوولیت خود مبتنی بر وظایف قانونی مقرر، نقطه نظرات و تدابیر لازم برای ارتقای روندهای موجود را مطرح کرد.

رحمانی فضلی در این نشست ضمن ابراز رضایت از انسجام اعضای شورای تامین استان و ارزیابی مطلوب از اقدامات انجام شده، آخرین وضعیت موضوعات مرتبط با امنیت ملی و بین المللی کشور را تشریح کرد.

رئیس شورای امنیت کشور همچنین ضمن تحلیل محیط برگزاری انتخابات از جوانب مختلف بر رعایت مر قانون در برگزاری انتخابات تاکید کرد.

وزیر کشور  با تاکید بر تدابیر حداکثری دستگاههای مختلف برای تسهیل روند خدمات رسانی به مردم بر هوشیاری لازم برای صیانت از آرامش مطلوب استان تاکید کرد.