فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مقاومت اقتصادی از طریق رونق تولید ، تنها راه گذر از شرایط بوجود آمده توسط دشمنان انقلاب است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در بازدید از طرح‌های عمرانی آذربایجان ‌شرقی گفت: مقاومت اقتصادی از طریق رونق تولید ، تنها راه گذر از شرایط بوجود آمده توسط دشمنان انقلاب است.

وی اضافه کرد: راهی که مردم ایران به رهبری امام خامنه‌ای در پیش گرفته‌اند مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

سردار سلامی افزود: دشمنان مردم ایران، بدانند با ایستادگی، خود اتکایی و تلاش کاری خواهیم کرد تا آنها تسلیم اراده ملت ایران شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الاانبیا در استان 38 طرح عمرانی به پایان رسانده و 11 طرح را در دست اجرا دارد.

وی گفت: خط دوم قطار شهری تبریز، خط آبرسانی به تبریز به طول 81 کیلومتر، جاده مراغه – هشترود و سد کلقان چای از طرح‌های مهم در دست اجرای این قرارگاه است.

سردار سلامی، در بازدید از بزرگترین طرح معدن مس کشور افزود: این معدن نماد خود باوری، خود اتکایی و استقلال اقتصادی در آذربایجان شرقی است که با تکمیل چرخه تغلیظ، پالایش و ذوب مس سونگون به همت جوانان کشورمان اشتغال خوبی در این بخش ایجاد خواهد شد.