مراسم افتتاح خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی امروز با حضور امیر حاتمی برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، مراسم افتتاح خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی امروز با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا مبنی بر نامگذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید»، اظهار داشت:  باهمت عالی وتلاش شبانه روزی متخصصان و نخبگان جوان صنایع دفاعی در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع، خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی در شرایط تحریم و با تکیه بر دانش بومی به بهره برداری رسید.

وی افزود: متخصصان ودانشمندان وزارت دفاع با روحیه جهادی و با به کارگیری فناوری نوین و درراستای ارتقای بازدارندگی دفاعی، موفق به  راه اندازی مجموعه صنعتی روزآمد در زمینه طراحی و تولید انواع ذخیره سازهای پیشرفته شدند که با تولید انبوه این محصولات، گام بلندی درجهت برتری تسلیحاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و قطع وابستگی به واردات برداشته اند.

وزیر دفاع تصریح کرد: با دستیابی به این ذخیره سازهای پیشرفته و مدرن دفاعی در حوزه رزم زمینی، دریایی، هوائی، راداری و الکترونیک، پشتیبانی فنی از تسلیحات دفاعی با توان و قدرت بیشتری محقق خواهد شد.

امیر حاتمی خاطرنشان ساخت: این مجموعه صنعتی برخوردار از مجهزترین تجهیزات تولیدی ذخیره سازهای دفاعی بوده و به افزایش چشمگیر میزان تولید، تنوع و ارتقای دانش فنی و ارتقای فناوری محصولات تولیدی منجر شده است.