فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به مرز نترسیدن از دشمن رسیده‌ایم، گفت: اگر قرار باشد چیزی را و کسی را بزنیم آن قدر جرئت داریم که آن را بگوییم، اما امروز دامنه قدرت ما خیلی فراگیرتر از گذشته است.

به گزارش مرور نیوز،  سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (چهارشنبه 3 مهر) در آیین رونمایی از ۹۰ عنوان اثر اسنادی و پژوهشی دفاع مقدس که با حضور تعدادی از مسوولان لشکری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از اینکه خداوند این فضیلت را به من داد تا به نزد خانواده شهدای دوران درخشان دفاع مقدس نائل شوم خرسندم.

وی ادامه داد: ما در جمع مردان بزرگی حضور داریم که کرامت ملت، شرافت ایران بزرگ، استقلال سرزمین، امنیت پایدار و مثال زدنی و اقتدار در جهان امروز را مدیون نبرد عاشورایی آنان هستیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شما تاریخ را ساخته اید و حال آن‌را می‌نگارید، اظهار داشت: دفاع مقدس درس عاشورا و منبع هویت بخش ملت ایران بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دفاع ما امروز با همان صفت مقدس بودن ۴۰ ساله شد، افزود: ادراک این قدرت امروز به عنوان حقیقت در نزد دشمن تجلی یافته است.  

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: می‌گویم و می‌توانم اثبات کنم که آنچه امروز به دست آمده به برکت موهبت عظیم الهی به نام ولی فقیه است که به مانند ستاره درخشانی در سپهر افتخارات این سرزمین، هدایت‌گر حماسه‌های جاودان و بی‌نظیر تاریخ اسلام و ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران برای دشمنان ناشناخته و غیرقابل تصور است، اظهار داشت: ۴۰ سال است در حال جنگ هستیم و در روی ما متمرکز بودند میدان ها را شکافته و به پیروزی رسیده ایم و به جایی ایستاده‌ایم که امروز دشمن درباره قدرت ما می‌داند فقط بخش کوچکی از آن بوده و حقیقت آن پنهان است.

سرلشکر سلامی می گوید: قدرت ما از شرق مدیترانه تا دریای سرخ منبسط  و ساختارهای قدرت آن عظیم شده است به حدی که دشمن نمی تواند در برآوردهای خود از آن عبور کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این قدرت آن قدر عظیم است که امروز وقتی انصارالله اقدامی علیه دشمن می‌کند آن را از جانب ما می‌دانند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه به مرز نترسیدن از دشمن رسیده‌ایم، گفت: اگر قرار باشد چیزی را و کسی را بزنیم آن قدر جرئت داریم که آن را بگوییم، اما امروز دامنه قدرت ما خیلی فراگیرتر از گذشته است.

وی تاکید کرد: آنقدر قدرتمند هستیم به جهانی که در مقابل ما ایستاده می‌گوییم، کاری‌نکنید انرژی انباشت شده ما آزاد شود. پس احساساتی تصمیم نگیرید، مانند بیانیه دروغین سه کشور اروپایی که شتاب‌زده بود و می‌خواهند از فرصت سازمان ملل استفاده کرده و جنگ روانی علیه ما ایجاد کنند.