قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمنی که می گفت باید تسلیم شوید تا آسیب نبینید و معیشت تان دچار مشکل نشود ؛ امسال با گذشت یکسال و خورده ای از تحریم و فشار ها با اطلاعات دقیق می داند در عرصه میدانی شکست خورده است.

به گزارش مرور نیوز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اولیـن جلســه کشــوری برنامه ریزی مراسم حماسی یـوم الله ۱۳ آبـان مـاه با بیان اینکه ستاد کشوری برنامه ریزی و برگزاری روز استکبار جهانی تشکیل شده است، گفت: این جمع برای اولین بار است که با حضور روسای دفاتر استانی با نگاه کشوری با حضور نهادهای استانی و شهرستانی  تشکیل شده است. ۲۵ نهاد از جمله  سپاه، ارشاد، جهاد، سازمان تبلیغات و سازمان فرهنگی هنری شهرداری و غیره برای هم افزایی در این ستادحضور دارند .

وی ادامه داد: به اقتضای حساسیت زمانی که داریم  همکاری همه نهادها در این سالگرد ضرورت داشت تا راهبرد فعالانه ای پیش بگیریم.

لطفی گفت: انقلاب با سه ویژگی دینی ، مردمی و استکبار ستیزی برمبنای دینی و قرآنی پیروز شد،  ١٣ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است .

وی گفت: براین باور بودیم که صرفا ١٣ آبان روز دانش آموز است، ولی اینطور نیست، روز ملی است و همه آحاد و اقشار در مراسم آن شرکت می کنند قرار شد با هماهنگی همه نهادها این روز جهت بزرگداشت همه اقشار باشد و سال به سال در برگیرنده همه اقشار باشد .

لطفی تاکید کرد: سال گذشته در راستای استمرار مبارزه با  شیطان بزرگ، مردم نشان دادند با نظام پیوند ناگسستنی دارند.

وی در پایان گفت: دشمنی که می گفت باید تسلیم شوید تا آسیب نبینید و معیشت تان دچار مشکل نشود؛ امسال با گذشت یکسال و خورده ای گذشت از تحریم و فشار ها با اطلاعات دقیق می داند در عرصه میدانی شکست خورده است.