نماینده ولی فقیه در سپاه برخورداری از بصیرت سیاسی را عین معنویت توصیف کرد و گفت: سپاه در جبهه انقلاب و برابر دشمنان مستکبر بی طرف نیست.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه با اشاره به ویژگی های برجسته نهضت امام حسین (ع) و عاشورا که آن را نسبت به سایر رخدادها ممتاز ساخته است، اظهار کرد: عاشورا طلوعی بی غروب و شروعی بی پایان است که "قداست و معنویت"، "ماندگاری" و "اثرگذاری" از وجوه برجسته این حماسه عظیم و ماندگار به شمار می رود.

وی افزود: هر اقدامی که رنگ الهی بگیرد هم قداست و ارزش پیدا می کند و هم ابدی و ماندگار می شود که شاهد مثال بارز آن نهضت امام حسین (ع) است ؛ در عصر حاضر نیز انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس را می توان نام برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که با وجود تمامی تلاش های جبهه استکبار، انقلاب اسلامی با اقتدارتر از گذشته به سمت اهداف و آرمانهای والای خود در حرکت است و قلب های ملت ها را فتح و حاکمان ستمگر را متزلزل کرده و گام دوم انقلاب اسلامی را با حکمت و آمادگی بیشتری آغاز کرده است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی نه تنها زنده و در حال پیش روی بلکه زنده کننده ودر حال پیش بری سایر ملت ها است و در توفیقات ودستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی سپاه و بسیج  نقش مهمی را ایفا  می کنند.

 حاجی صادقی دشمنی و توطئه های استکبار علیه سپاه را از افتخارات این نهاد انقلابی و مردمی توصیف و تصریح کرد: بنا بر مبانی دینی ما ، هرچه شیطان از ما عصبانی تر باشد ودشمنی اش بیشتر شود نشان دهنده حرکت درست و  مورد رضایت بیشتر خداوند متعال  است.

وی مهم ترین عامل اقتدار انقلاب اسلامی و سپاه را تعبد مبتنی بر تعقل و تقوای دینی عنوان و تصریح کرد: تمامی توفیقاتی که تاکنون حاصل شده است در پرتو معنویت و پیوند با ارزش ها و فضائل دینی است؛  بنابراین بر همگان واجب است همراه با  ارتقای آمادگی های نظامی و ابزارها، بیشترین همت خود را برای تقویت  و ارتقای معنویت فردی و سازمانی به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری فکری و عملی نسبت به معنویت و ارزش ها در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است، گفت: اولویت اول ومحور همه تلاش های سپاه و آحاد فرماندهان و مسئولین می بایست توجه به این مهم قرار گیرد.

حاجی صادقی قوام و توفیقات سپاه را بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، "معنویت" عنوان و تصریح کرد: آینده انقلاب، نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اهداف و آرمانهای بزرگی همچون تحقق تمدن اسلامی و آماده کردن عالم برای نهضت ظهور تنها با معنویت حاصل می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان معنویت را حیات وجودی و برخورداری از بصیرت سیاسی را عین معنویت توصیف و تاکید کرد: سپاه در جبهه انقلاب و برابر دشمنان مستکبر بی طرف نیست، اما هیچگاه هزینه جناح بندی ها و جریانهای سیاسی نمی شود.