فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری و کارکنان خدوم ناجا تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز،  سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری و کارکنان خدوم ناجا تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.امام خامنه ای (مدظله العالی)

برادر گرامی سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

هفته نیروی انتظامی یادآور زحمات، تلاش ها و دلاوری های غیور مردان آن نیرو در ایجاد و تقویت امنیت اجتماعی و اخلاقی را به جنابعالی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک عرض می نمایم.

نیروی جان برکف انتظامی با تأسی از جانفشانی ها و از خودگذشتگی های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این خدمات و تلاش های ارزنده از قادر متعال توفیق روزافزونتان را در صیانت ارزش های برآمده از خون شهیدان و تحقق تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در راستای تقویت و توسعه امنیت پایدار در سایه سار توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی».