معاون اول رئیس جمهوری گفت: یکی از نقاط درخشان کارنامه نظام جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، خدمات‌رسانی به روستاییان و عشایر است.

به گزارش مرور نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری امروز 15 مهر جاری در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از استان‌های در مسیر توسعه است و با توجه به اینکه مرز مشترک با افغانستان دارد می‌توانیم از این طریق تعاملات خود را با این کشور افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه استفاده از این ظرفیت برای توسعه تجارت خارجی و تعاملات با کشور همسایه در برنامه قرار دارد، افزود: از آنجایی که خراسان جنوبی در مسیر توسعه خط ریلی چابهار به مشهد قرار دارد در آینده این توسعه تسریع می‌یابد و این خط ریلی به تبادلات بین‌المللی کمک خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه روستاییان و عشایر ذخایر ارزشمند کشور هستند، گفت: یکی از نقاط درخشان کارنامه نظام جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، خدمات‌رسانی به روستاییان و عشایر است.

جهانگیری با اشاره به همایش ملی روز روستا و عشایر، اظهارکرد: این همایش برای نخستین بار به غیر از پایتخت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

معاون اول رئیس جمهوری روز دوشنبه 15 مهر جاری به همراه شماری از وزیران و مسئولان کشوری برای شرکت در همایش ملی روز روستا و عشایر و افتتاح چند طرح عمرانی وارد خراسان جنوبی شد.