فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف۲۰۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو در عملیات تعقیب و گریز پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرورنیوز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی از  انتقال یک محموله مواد مخدر با استفاده از خودروی سواری پژو از محور های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی پلیس پس از شناسایی دقیق محل عبور خودرو، بلافاصله و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی و فرار کردند و در عملیات تعقیب و گریز خودرو را در نزدیکی نخلستانی رها کرده و متواری شدند.

وی گفت: ماموران با توقیف خودروی مورد نظر در بازرسی از آن ۲۰ بسته ده کیلویی مواد مخدر تریاک به وزن تقریبی ۲۰۲ کیلوگرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.