معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی میرجاوه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

به گزارش مرور نیوز، جمشید اردونی صبح شنبه در بازدید از طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان میرجاوه اظهار داشت: در آینده ای نزدیک با راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی میرجاوه گام مهمی در زمینه خدمت رسانی به بیماران در منطقه میرجاوه بر داشته خواهد شد و شاهد کاهش بار بیماران اعزامی از منطقه میرجاوه به بیمارستان های زاهدان خواهیم بود.

وی بر تسریع و تکمیل این پروژه مهم و سایر پروژه های بهداشتی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های کارشناسان دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان این پروژهای مهم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

اردونی تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی میرجاوه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از سال ۹۱ آغاز شده و تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید از تسهیلات زایمانی میرجاوه، مرکز خدمات جامع سلامت و فضای اسکان ماما شهرستان میرجاوه از دیگر برنامه های بازدید معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سفر به میرجاوه بود.