برد پیت ستاره هالیوود که در زمان حاضر دارای شش فرزند از همسر سابقش آنجلینا جولی است ظاهرا دلش می‌خواهد که دوباره پدر شود.

به گزارش مرور نیوز، برد پیت امیدوار است که فرزندانش بفهمند او در نبرد با آنجلینا جولی اشتباه نکرده و آن پسر بد شیطانی که مادرشان از او برای آنها ساخته، نیست.

به نقل از منابع، برد پیت در شرایطی که خود را برای یک زندگی مشترک جدید با اینس دی رامون آماده می‌کند باورها بر این است که او همچنین برای ترمیم رابطه آسیب‌دیده خود با بچه‌هایش مصمم است.

برد پیت این امید را دارد که بتواند اوضاع را بهتر کرده و رابطه‌ای سالم با فرزندانش برقرار کند در حالی که ستاره بابیلون همزمان می‌خواهد بچه‌های بیشتری داشته باشد.

آنجلینا جولی پیشتر ادعا کرده بود در پروازی در سال ۲۰۱۶ برد پیت با او رفتاری بسیار خشونت‌آمیز داشته و وقتی بچه‌هایش برای کمک به جولی تلاش می‌کردند برد گلوی یکی را گرفته و به صورت یکی دیگر از بچه‌هایش ضربه زده است.

در حالی که پرونده شکایت جولی از برد پیت به دلیل این رفتار به دلایلی که بیشتر مردم از آن بی‌اطلاع هستند دیگر پیگیری نشد، گزارش‌ها می‌گویند که برد پیت می‌خواهد با پشت سر گذاشتن گذشته رابطه تازه‌تری با بچه‌هایش آغاز کند.

به تازگی یکی از نزدیکان پیت به National Enquirer گفته این بازیگر چیزی جز بهبود رابطه آسیب‌دیده‌اش با فرزندانش را دوست ندارد. به گفته او، برد پیت عمیقا فرزندانش را دوست دارد.

به گفته این منبع، ستاره روزی روزگاری در هالیوود می‌خواهد دوباره پدر شود.

پیت در حال حاضر شش فرزند از همسر سابق خود به نام‌های شیلو، ویوین، ناکس لئون، زاهارا مارلی، مدوکس چیوان و پکس تیان دارد.

این منبع همچنین گفته برد پیت ۵۹ ساله در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل یک خانواده جدید است و اینس دی رامون در زمان حاضر یک گزینه اصلی برای اوست.