شهردار منطقه پس از حضور در مدرسه ناشنوایان باغچه بان و دیدار با دانش آموزان و مسئولین این مدرسه با حضور در دبستان پسرانه شهید بهشتی واقع در خیابان کریمخان تهران به صورت نمادین سال تحصیلی جدید را افتتاح کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عظیم بابائی در بازدید صمیمی از مدرسه باغچه بان در جریان فعالیت های آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران قرار گرفت. همچنین وی از  موزه مرحوم جبار باغچه بان و اتاق شخصی ایشان  بازدید نمود.

در این بازدید مسئولین این مدرسه استثنائی ضمن خیرمقدم و تشکر از بابائی به خاطر بازدید های پی درپی از مدارس استثنایی و همچنین حمایت بی دریغ از این مدرسه ، گزارشی از عملکرد و وضعیت این مدرسه را ارائه نمودند. بابائی سپس با حضور در دبستان پسرانه شهید بهشتی واقع در خیابان کریمخان تهران به صورت نمادین زنگ سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.

لازم به ذکر است همزمان با روز معلم و در مراسم سی دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم و پیشکسوتان تعلیم وتربیت که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، به جهت تلاشهای دو ساله در ارتقای زیرساخت آموزش و پرورش منطقه 6 از عظیم بابائی به پاس تلاش و حمایت از مدارس سطح منطقه وحمایت از برنامه های آموزشی تقدیر بعمل آمد.