معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 از احداث بیش از یازده پروژه مهم عمرانی در قلب تهران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، سید رامین حسینی نژاد با اشاره به پروژه های نیمه تمام منطقه گفت: احداث مسجد و سرای محله گلها، احداث ساختمان اقامه نماز، احداث سوله دو منظوره ورزشی - بحران کردستان، احداث ساختمان مرکز خدمات اجتماعی، احداث مددسرا، راه اندازی مجموعه بهاران، ساخت سوله مدیریت بحران شهرک والفجر، احداث ساختمان اداری منطقه، احداث ایستگاه بازیافت، احداث و توسعه بوستان و تفرجگاه باغچه بان و تکمیل و تجهیز سرای محلات از پروژه های شاخصی است که برنامه ریزی شده تا پایان سال 95 و ابتدای سال 96 به اتمام برسد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 همچنین به پروژه های مهم به اتمام رسیده منطقه اشاره و تصریح کرد: باز پیرایی بوستان های لاله و ساعی، احداث مخزن ذخیره آب لوپ آفریقا، تعریض خیابان کارگر شمالی، احداث حسینیه جهان آرا و ساماندهی میدان هفت تیر از جمله پروژه هایی مهم به افتتاح رسیده است.

حسینی نژاد همچنین به تملیک وتجهیز مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو و ساختمان شهردخت اشاره کرد و گفت: احداث سوله ورزشی در دانشکده مدیریت و تعمیر و بازسازی زمین های فوتبال منطقه نیز از جمله پروژه های به اتمام رسیده در منطقه بوده است.

او در ادامه تسهیل دسترسی سالمندان و معلولین به خیابان ولیعصر(عج) و پارک ساعی را از دیگر پروژه های شاخص به اتمام رسیده در منطقه دانست.