عظیم باباییˈ در نشست شورایاران منطقه که به منظور بررسی مسایل و مشکلات مردم منطقه با حضور ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه 6 برگزار شد؛ با بررسی مطالبات مردم افزود: در حال پیگیری موضوعات و مشکلات مردم منطقه هستیم تا برطرف شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه 6، بابایی مشکلات سرای محلات را از دغدغه های مردم این منطقه شهری برشمرد و گفت: در طول سه سال گذشته مشکلات سرای محلات پیگیری شد و سرانه پایین این منطقه امروز به سطح مطلوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه مشکلات با تعامل و همکاری حل و فصل خواهد شد، تاکیدکرد: همه موضوعات منطقه درحال پیگیری است که به طور قطع محقق می شود.

در ادامه ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به نامگذاری خیابان 23 یوسف آباد به نام شهید وفاکیش توحیدی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری منطقه در حوزه های مختلف خطاب به شورایاران گفت: وظیفه داریم تا مشکلات را تا نیل به نتیجه پیگیری کنیم .

وی با اشاره به برنامه های شورای شهر در بودجه 96 گفت: ضروری است با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و فرامنطقه ای، نگاه ویژه ای به این منطقه صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری در حمل و نقل است،  گفت : امروز بصورت تمام وقت تکمیل خطوط مترو صورت می پذیرد.

در این نشست شورایاران محلات منطقه شش و نمایندگان آنان موضوعات مختلفی را با شهردار منطقه و عضو شورای شهر مطرح و از دغدغه های خود و ساکنان این منطقه شهری گفتند.

توسعه ورزشگاهها، ساماندهی و توسعه سرای محلات، تصمیم گیری درباره کاربری های مسکونی- تجاری- اداری در منطقه، محدودیت های تردد در منطقه طرح ترافیک، توسعه بازارهای میوه و تره بار، وضعیت زمینهای دانشگاه تهران از مهمترین مطالبات مردمی بود که طرح و بررسی شد.

در پایان این جلسه دبیران شورایاری محلات احکام خود را برای دوره جدید دریافت کردند.