نحوه صحیح استفاده از تجهیزات حفاظت فردی "کار در ارتفاع" توسط بازرسین نظارت بر عملکرد HSE ، به پیمانکاران شهرداری منطقه 6 آموزش داده شد.

 

به گزارش مرور نیوز، کسائیان معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 6 با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای ماده 76 قانون 5 ساله ی دوم شهرداری تهران، پروژه نظارت بر عملکرد HSE پیمانکاران در حوزه معاونت های عمران،ترافیک و امور شهری از اردیبهشت ماه 1394 در منطقه6  اجرایی شد و بازرسین HSE بر نحوه عملکرد پیمانکاران منطقه از لحاظ رعایت الزامات ایمنی، بهداشتی و محیط زیستی نظارت می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع کار در ارتفاع و شرایط با ریسک خطر بالا که به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و عدم استفاده از تجهیزات حفاظت فردی (PPE)  می تواند صدمات جبران ناپذیری مانند مرگ، ضربه به سر ،قطع نخاع ، شکستگی و خونریزی داخلی به همراه داشته باشد، بازرسین HSE در حین بازدید پروژه ها، نسبت به برگزاری آموزش های کاربرد تجهیزات حفاظت فردی کار در ارتفاع شامل فول بادی هارنس،طناب و طنابچه های استاتیک و دینامیک،تسمه های اتصال،کارابین،کلاه ایمنی مناسب و ... اقدام می کنند.