معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به طرح ترمیم سیستم روشنایی خیابان ولیعصر (عج) گفت: به منظور تامین هرچه بیشتر امنیت شهروندان و افزایش زیبایی بصری خیابان پایه چراغ های قدیمی خیابان ولیعصر (عج) بازسازی و به روزرسانی می شود.

به گزارش مرور نیوز، افشین خدامی با بیان اینکه این طرح از چهارراه ولیعصر(عج)  شروع شده و تا تقاطع همت ادامه خواهد داشت گفت: 370 پایه کوتاه چراغ تعمیر و کابل کشی های نو برای آن ها صورت گرفته و لامپ های کم مصرف بر روی این پایه ها نصب می شود.

او با اشاره به شروع عملیات  حفاری این طرح از نیمه آذر گفت: هم اکنون فاز اول طرح در ناحیه یک کامل شده و پیش بینی می شود تا یک ماه دیگر طرح ترمیم روشنایی خیابان ولیعصر(عج)  به انتها برسد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه این طرح با هدف خدمت رسانی و جلب رضایتمندی شهروندان و رسیدگی به پیامهای ۱۳۷ با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرا می شود، تصریح کرد: خیابان ولیعصر(عج)  از خیابان های پرتردد پایتخت است و تامین روشنایی این خیابان از اهمیت بسیار زیادی برخورددار است.

خدامی همچنین به نورپردازی عرضی ایجاد شده در خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: از چند ماه پیش ریسه هایی به صورت حبابی از چهار راه ولیعصر (عج) تا تقاطع بهشتی نصب شده که تاثیر بسزایی در زیبایی این خیابان قدیمی پایتخت داشته است.