معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه با اشاره به میزان بالای مشارکت آحاد مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: این حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای هشداری به دشمنان و بدخواهان نظام و ایران اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز ، جواد محمودی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی آیین های گرامیداشت سوم خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در مراغه افزود: ملت ایران در این انتخابات نشان دادند توطئه و خیالات باطل بدخواهان نظام اسلامی با این حضور حماسی نقش بر آب شده است.
وی ادامه داد: برگزاری باشکوه انتخابات در کشورمان با توجه به اتحاد نامبارک برخی کشورهای متحجر منطقه با نظام سلطه در خاورمیانه و روی کارآمدن فردی چون ترامپ، نشان دهنده اتحاد و انسجام ملی در برابر این گونه تهدیدات و تحرکات پوچ و واهی است.
وی اضافه کرد: مشارکت گسترده مردمی در پای صندوق های رای اعلام خطر به دشمنی های کسانی است که درصدد کمرنگ جلوه دادن اتحاد ملی و پشتوانه مردمی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است.
وی با تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی این انتخابات در برگزاری هرچه باشکوه تر این عرصه مشارکت مردمی به ویژه در این شهرستان قابل تقدیر است.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه ها، نهادها و سازمان ها در برگزاری آیین های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ارتحال امام راحل افزود: این آیین های ملی و مذهبی با مشارکت مردمی و دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید به صورت باشکوهی برگزار و اجرا شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه نیز در این جلسه گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی در برگزاری هرچه باشکوه تر آیین گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در 14 خرداد انجام می شود.
حجت الاسلام علی امیری افزود: تقارن ماه مبارک رمضان و این آیین های ملی، فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های مذهبی و معنوی در این ایام در مساجد و اماکن متبرکه این شهرستان است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.