کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی با محوریت آموزش موضوعات سلامت محور به شهروندان منطقه 19 در سراهای محلات آغاز می شود.

به گزارش مرور نیوز، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: مقدمات لازم جهت تشکیل کارگاه های سبک زندگی سال گذشته صورت گرفت و امسال نیز این کارگاه ها در رابطه با آموزه های سلامت و بصورت تصویری در آمفی تئاتر سراهای محلات اجرایی می شود.

وی افزود: در همین راستا سی دی های آموزشی با محتوایی شامل موضوعات سلامت معنوی، دوری جستن از مصرف مواد و الکل، دوری جستن از مصرف سیگار و قلیان، تغذیه سالم، فعالیت جسمانی، ایمنی در زندگی و سلامت و زندگی ویژه یک گروه از مخاطبین ثابت 20 نفره برگزار و پس از اتمام این دوره نیز گروه های جدید وارد این کارگاه ها می شوند.

بهرامی در ادامه به طرح و بررسی  مشکلات شهری شهروندان در جلسات فصلی شوراهای سلامت اشاره و بیان کرد: در این جلسات که با حضور شهردار ناحیه و معاون اجتماعی وی، شورایاران، مسئولان خانه های سلامت و نمایندگان ارگانهای مرتبط با حوزه سلامت تشکیل می شود شورایاران و مسئولان به اعلام مشکلات محله می پردازند تا در حضور نمایندگان مربوطه پیگیری و حل شود.

همچنین جلسات فصلی کانونها با حضور دبیران 10 کانون سلامت سطح منطقه به منظور طرح موضوعات مرتبط با حوزه سلامت و برنامه ریزی درخصوص آموزش و ارتقاء مهارتهای شهروندان برای داشتن یک زندگی سالم به شکل مستمر در حال برگزاری است.